شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

موزیک ما

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

مستند «هفده» در قم رونمایی شد

روزنمایی از مستند هفده


قم - مراسم رونمایی از مستند «هفده» مربوط به شهید نوجوان مدافع حرم، شهید حسن کریدی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا در مراسم رونمایی از مستند «هفده» که شامگاه شنبه در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم با حضور خانواده شهید حسن کریدی برگزار شد، اظهار داشت: نجبا در سه سال اخیر فعالیت‌های سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی را در ایران انجام داده است و برگزاری این مراسم به مناسبت سالروز تولد این شهید نوجوان نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است.



وی افزود: اولین ویدیو موزیک فارسی مقاومت عراق از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجبا در حال آماده‌سازی است که به زبان‌های دیگر نیز تولید خواهد شد.


مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا گفت: مستند هفده سفارشی نیست و از ابتدای کار این مستند با عنایت امام جواد(ع) و خود این شهید رقم خورده است و در این مراسم از خانواده شهید کریدی تجلیل خواهد شد.


شهید حسن کریدی از جوانان نسل اولی بود که حرکت نجبا در عراق را تشکیل داد


پدر شهید حسن کریدی نیز در این مراسم اظهار داشت: این شهید از جوانان نسل اولی بود که حرکت نجبا در عراق را تشکیل دادند.


وی گفت: این شهید مدافع حرم در عملیات‌های زیادی در عراق حضور داشت اما آرزو داشت در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت برسد.


پدر این شهید عراقی بیان داشت: شهید حسن بار اول به حلب رفت و پس از آن یک سال در عراق جنگید و در بار دوم اعزام به سوریه به شهادت رسید.


وی همچنین گفت: وقتی آیت الله العظمی سیستانی فتوای جهاد دادند حسن کریدی هم به جنگ رفت و حسن تنها فرزندم بود و همه نیازهایش را فراهم کرده بودیم و مشکل مالی نداشت.


پدر این شهید افزود: شهید کریدی سال ۲۰۱۴ وارد سوریه و حلب شد و آرزو داشت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شود و معتقد بود حرم اهل بیت(ع) تنها عراق نیست.


امثال حسن کریدی به برکت انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند


کارگردان مستند هفده نیز در مراسم رونمایی از «مستند هفده»، مستند شهید نوجوان مدافع حرم شهید حسن کریدی اظهار داشت: ایده ساخت مستند هفده در حرم امام جواد(ع) به ما رسید و این شهید عراقی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


حجت الاسلام محمد مقصودی گفت: او که می‌توانست نوجوانی خود را در فضای غیر از جنگ و مبارزه انتخاب کند و او در سن ۱۴ سالگی اسلحه به دست گرفت و این مسیر را انتخاب کرد.


وی افزود: امثال حسن کریدی به برکت انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند و ایده و عقیده آنها همانند بچه‌های هیأتی و بسیجی ایرانی بود.


کارگردان مستند هفده ابراز داشت: وقتی در مورد ولایت فقیه و نابودی اسرائیل با خانواده شهدا صحبت می‌کردیم همان دیدگاه و آرمان انقلاب اسلامی را مطرح می‌کردند.


وی ادامه داد: امیدوارم نوجوانانی که در آینده این کار را خواهند دید به این برسند که می‌توان هدف بزرگی داشت هر چند سن انسان کم باشد.


https://www.mehrnews.com/news/4265574/

برای ایرانی‌ها تجربه جدیدی می‌آورم/ اجرای دوباره «جاده ابریشم»

کیتارو


ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» یک ماه پیش از برگزاری کنسرتش در تهران به تشریح جزییات تازه ترین اجرای زنده خود در ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» طی نخستین اظهار نظر رسمی خود درباره کنسرت اردیبهشت ماهش در ایران درباره جزئیات این کنسرت گفت: اجرای این بار من در ایران به شیوه kojiki and universe خواهد بود. من حدود ۲۸ سال پیش آهنگی ساختم به نام «کوجیکی» که تصویری بسیار زیبا از سیاره و جهان عالم بود. برای ساخت این قطعه آقای پروفسور کازوناری شیباتا که از استادان برجسته و معروف در زمینه منظومه شمسی است کمک قابل توجهی انجام داد. این اجرا مفاهیمی در خود دارد که فقط با غرق شدن در نت به نت این موسیقی می‌شود نسبت به درک آن سعی و تلاش کرد.



کیتارو درباره استقبال ایرانی‌ها از اثر «جاده ابریشم» نیز معتقد است: خیلی خوشحالم که مردم این قطعه را دوست دارند. البته مایلم مراتب تشکر و قدردانی خودم را از تاثیر فرهنگ فارسی و ایرانی بابت ساخت این قطعه و فیلم مستند «جاده ابریشم» که برگرفته از فرهنگ غنی منطقه شماست اعلام کنم. موفقیت این اثر در همه دنیا را تاثیری از هنر ایرانی‌ها می دانم و قطعا آن را در کنسرت پیش رو در اردیبهشت ماه اجرا خواهم کرد. من تصمیم دارم در کنسرت اردیبهشت تجربه جدیدی برای ایرانی‌ها به ارمغان بیاورم.


وی درباره شناختش از موسیقی ایران و هنرمندان ایرانی نیز گفت: من موزیک خیلی از هنرمندان و موزیسین های ایرانی را گوش دادم. به هنگام ساخت سری «جاده ابریشم» علاقه زیادی به نواهای موسیقی سنتی ایران در من به وجود آمد و در کل علاقه مند به فرهنگ سرزمین ایران هستم. موسیقی نواحی ایران را بارها گوش کرده ام و از آنها چیزهای زیادی آموختم و کشف کردم. مشخصا ایران دارای گنجینه‌های زیادی از موسیقی در بخش های مختلف آن است و کشف همه این گنجینه ها بسیار زمان بر و طولانی خواهد بود.


کیتارو توضیح داد: ما ملت‌های زیادی در کره خاکی داریم و بر اساس ملیت‌های مختلف، آهنگ‌ها و ترانه‌های مختلفی برای اجرا داریم و می‌توانیم این را از طریق زبان موسیقی با هم تقسیم کنیم. فرهنگ و آیین‌های هر ملتی در یک جفرافیای خاص همیشه قابل توجه و مورد احترام من بوده و هست. این جزیی از تفکرات و ایدئولوژی من است که بتوانم با دانستن آداب و رسوم ملل مختلف، سعی در اجرایی در خور شان با ذائقه آن شنونده داشته باشم. گفتمان فرهنگی یا بهتر بگویم گفتگو از طریق موسیقی که از نظر من مقدس نیز است، همواره برای من یک نگاه پراهمیت بوده و همواره تلاش کرده‌ام بتوانم در بهترین شرایط آن را به گوش همه برسانم.


وی در پایان بیان کرد: شاید یکی از خاصیت‌ها موسیقی من این است که مخاطب و شنونده را با خود به سفری به اقصی نقاط جهان می برد. این برای من خوشایند است و به شدت پرهیجان. شنونده این آثار به خاطر این سفر پرهیجان است که تا انتها با من همراه می شود و همین برای من بهترین لذت ها را در پی داشته است.


کنسرت «کیتارو» روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن وزارت کشور تهران برگزار خواهد شد.


https://www.mehrnews.com/news/4266448/

دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات

دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات


دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات با بالاترین کیفیت


Download New Music Evan Band – Nagam Barat

بزودی از پاپ موزیک …


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات


pop-music.ir/

نقش بنر تلگرام در بازاریابی اینترنتی

بنر تلگرام

چند سالی ست که نرم افزار های پیام رسان به صورت چشمگیری در بین عموم کاربران نقش مهمی را ایفا میکند . بطوری که کاربران در سنین مختلف روز و شب ها و ساعت ها زمان خود را صرف مشاهده و مرور شبکه های پیام رسان میکنند . نرم افزار های مختلفی برای انتقال پیام وجود دارد که با توجه به امکانات و نوع رابط کاربری ، افراد به خود جذب میکنند . در این بین نرم افزار پیام رسان تلگرام توانسته در بین عموم استفاده پر رنگ تری نسبت به رقبای هم تراز خود داشته باشد ، این روزها کمتر شاهد آن هستیم که فردی این نرم افزار را روی گوشی و تبلت های هوشمند خود نداشته باشند .

کاربرد نرم افزار تلگرام

تلگرام با توجه به امکاناتی که در انحصار کردن کاربران خود قرار می دهد از جمله ایجاد کانال تلگرام و یا راه اندازی گروه های متفاوت برای هر فرد ، به میزان محبوبیت خود در بین عموم افزوده است ، به نحوی که این روزها هر فردی که در هر صنفی فعالیت کند و یا هر تخصصی داشته باشد با راه اندازی یک کانال و یا گروه میتواند افراد و دوستان خود در اتاق مجازی خود میزبانی کند و توانایی خود را به اشتراک آن ها بگذارد .


برای مثال اغلب مدیران مدارس ، معلمان ، کارفرمایان و … با راه اندازی یک کانال و یا گروه به اطلاع رسانی در صنف و حیطه فعالیت خود میپردازند . گاها از طریق طراحی بنر و به نوعی بنر تلگرام و یا از طریق متن این عمل را انجام میدهند .

نقش بنر تلگرام در بازاریابی اینترنتی

در موضوع که درباره بنر تلگرام می باشد ، باید اشاره که بنر تلگرام در چه مواقعی کاربرد دارد و می تواند نقش داشته باشد . از زمانی نرم افزار Telegram فراگیر شد و تعداد کاربران زیاد ایرانی به خود جذب کرد مدیران و صاحب کسب و کار که همواره به دنبال یک روزنه در تبلیغات آنلاین خود هستند این نرم افزار پیام رسان مورد هدف خود قرار داند به نوعی که این روزها این نوع بازاریابی اینترنتی جزو یکی از راهکارهای فوق العاده و تاثیر گذار بر روی فروش محصولات به شمار می رود .

در پستی که در آموزش طراحی بنر به عنوان * بنر تبلیغاتی چیست * اشاره داشتیم ، بنر کانال تلگرام جزو زیر مجموعه و به نوعی بنر پست ثابت می باشد . در صورتی که شما یک کانال با تعداد کاربر زیاد طبیعی و هدفمند باشید ، طراحی یک بنر تبلیغاتی خوب و حرفه ای نقش مهمی بر میزان افزایش فروش شما خواهد داشت .

نکات مهم برای طراحی بنر کانال تلگرام

1 – متن های تبلیغاتی کوتاه و کلیدی را برای تبلیغات تلگرام خود در نظر بگیرید و انتخاب و استفاده تعداد متن های زیاد و کسل کننده خودداری کنید .

2 – از سایز های رایج و استاندارد برای طرح خود استفاده کنید ، سایز تریف شده میانگین 500 در 500 پیکسل و یا 570 در 570 پیکسل در نظر گرفته شده است .

3 – در صورتی که تخصص کامل و لازم را در زمینه طراحی ندارید ، میتوانید طراحی بنر تلگرام خود به دست تیم ما حرفه ای طراحان لوگو ایران بسپارید > سفارش طراحی

نتیجه گیری :

در صورت استفاده بهینه و صحیح از تبلیغات تلگرامی ، این نوع اگهی میتواند تاثیر بسزایی در فروش شما داشته باشد ، کافی ست نکات قابل توجه در آن رعایت و تبلیغات بپردازید .

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحی لوگو ایران .

طراحی بنر تلگرام بنر تلگرام بنر کانال تلگرام بنر تبلیغاتی کانال

بنر تبلیغاتی چیست ؟

بنر تبلیغاتی چیست ؟

طراحی بنر ، جزو مراحل اولیه برای تبلیغات اینترنتی ( تبلیغات آنلاین ) و اجتماعی ( محیطی ) می باشد ، از طرفی شاید مهمترین بخش برای شروع انتشار اگهی انتخاب و طراحی بنر خوب و مناسب برای به تصویر کشیدن محتویات دلخواه شما می باشد .

بنر تبلیغاتی در تعریف ساده برای به تصویر کشیدن خدمات ، اطلاعیه ها ، آگهی های تبلیغاتی به کار می رود . ابعاد مختلف به صورت دلخواه شاید تعیین می شود و با توجه به کادری که در اختیار در اختیار دارید می توانید از فضای موجود بنر خود به خوبی بهره مند شوید .



تعریف تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به دو صورت قابل نمایش است ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی . بنر ها به عنوان نوعی پیام بازرگانی برای اکثریت شرکت ها ، وب سایت و کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد ، قالبا در Banner از محتویات برجسته و شاخص برای شناساندن هرچه بیشتر خدمات استفاده می شود .

تبلیغات آنلاین ( online advertising )

در سال های اخیر روند پیشرفت در فضای مجازی فراتر تصور برخی کارشناسان و تبلیغات محیطی شده است ، افزایش روز افسون تعداد کاربران اینترنتی سبب شده است تا اکثر مدیران شرکت ها ، کمپانی ها و وب سایت با رویکردی جدید پای به عرصه تبلیغات در فضای مجازی بگذارند . در اینترنت شما میتوانید با بودجه مشخص و تنوع بسیار به نمایش آگهی تصویری خود بپردازید و از انجایی که در سال 95 و در بروزرسانی های انجام تحولات زیادی در امر نمایش اگهی صورت گرفت و امروزه شما با طیف وسیع کاربران ، افزایش چشمگیر وب سایت های نمایش دهنده شاهد تغییراتی زیادی در بحث تبلیغات هستیم .

قالبا آگهی در فضای مجازی و سایت های اینترنتی با ساختار پست ثابت ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات متنی ، ایمیل مارکتینگ و … مورد استفاده کاربران هدف قرار میگیرد .

تبلیغات محیطی ( Environmental advertising )

آگهی هایی که خیلی خوب با آنها آشنا هستیم ، روزانه تعداد زیادی از اینگونه تبلیغ ها را ر سطح شهر مشاهده می کنید ، بیلبوردها ، طرح های گرافیکی بر روی اتوبوس های شهر ، استند های ایستگاهی و … جزو دسته تبلیغات بنری هستند که در فرم های مختلفی به شما نمایش داده می شود . این دسته جزو قدیمی ترین نوع تبلیغ به حساب می ایند که با پیشرفت صنعت چاپ و تبلیغات امروزه شاهد گسترده تر شدن و تنوع بیشتر فرم آن نسبت به گذشته هستیم .

سایز بنر تبلیغاتی

سایز بنر تبلیغاتی جدا از به ندرت محدودیت های از پیش تعریف شده ای که وجود دارد ، به صورت دلخواه توسط شما تعیین می شود . اگر قصد تبلیغات اینترنتی داشته باشید و بخواهید در فضای مجازی به تبلیغات بپردازید قائدتا محدودیت های بیشتری وجود دارد ، چرا که به طوری بنر شما نباید فراتر از نمایشگر های کامپیوتری باشد . و اغلب در سایز پست ثابت 500 در 500 پیکسل ، کمپین های تبلیغاتی ( شبکه تبلیغات کلیکی ) 10 الی 17 سایز متغیر که بزودی درآموزش طراحی بنر به آن ها اشاره خواهیم کرد و در برخی وب سایت ها به صورت تک سایز و وابسته به فضای موجود در سایت نمایش دهنده متغیر قابل نمایش است .

در نتیجه : اگر از من بپرسید کدام نوع مفیدتر است مجازی یا محیطی ! . باید با نگاه دقیق تری به موضوع نگاه کنیم ، هر کسب و کار ، هر تجارت و … بر اساس داشته های خود ، برنامه ریزی های پیش رو و استراتژی های کلی شرکت میتواند تصمیم گیری های متفاوتی داشته باشد .

اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاه اینترنتی هستید ، ترجیحا اولیت خود را تبلیغات در فضای مجازی قرار دهید و در کنار آن از اگهی های محیطی هم بهره مند شوید . در مثالی دیگر اگر شما قالبا یک کسب و کار مانند نمایشگاه مبل داشته باشید منطقی بنظر میرسد که تمرکز اصلی و بودجه تبلیغاتی خود را بر روی آگهی های محیطی قرار دهید و گوشه چشمی به تبلیغات آنلاین داشته باشید .

منتظر بخش های بعدی باشید …

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحی لوگو ایران .

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست بنر چیست

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

متن آگهی فروش آپارتمان

متن آگهی فروش زمین

وقتی شما میخواهید در عرصه تبلیغات حضور داشته باشید و در بازار پر هیاهوی تجارت حرفی برای گفتن داشته باشید ، به طور طبیعی مباحث مختلفی پیش روی شما خواهد بود . از دغدغه های مهمی مانند تعریف بودجه تبلیغاتی ، و اینکه به چه شکلی تبلیغات کنیم که نتیجه ی مثبت تری دریافت کنیم جزو اصلی ترین مواردی است که ذهن ما را به خود مشغول میکند . با این حال درست است که خیلی از افراد به سادگی و بدون در نظر گرفتن اصول و عوائد حرفه ای تبلیغات ، به تبلیغ خود می پردازند اما داشتن یک استراتژی و برنامه مناسب برای ارائه و درج اگهی می تواند کمک بسیار خوب و تاثیر گذاری برای شما وفروش زمین شما به همراه داشته باشد . طبیعاتا این موضوع به زمان بیشتری احتیاج دارد .

متن آگهی فروش زمین



انتخاب متن برای درج اگهی فروش زمین یا آپارتمان

انتخاب متن یکی از مهمترین عامل های فروش ملک شما می باشد ، همیشه و در هر تجارتی که هستید وقتی میخواهید کالا ، ملک ، محصول و هر آنچه که قصد فروش آن را دارید به دید افراد خریدار بگذارید حتما برای متن آن زمان زیادی صرف کنید ، به مخاطب اگهی خود و خواسته های مشتری احترام بگذارید . کافی است متونی که برای درج آگهی مد نظر دارید را روی کاغذ بنویسید و بارها و بارها به مرور آن بپردازید . اگر قسمت هایی از متن شما نیاز به ویرایش دارد ، ویرایش کنید . تا جایی متن خود را اصلاح و بروز کنید که مطمئن شوید متن آگهی شما برای کاربران و مخاطب هدف شما کاملا مفید بوده و پاسخگوی سوالات ذهنی او خواهد بود .

تصاویر در آگهی فروش زمین و آپارتمان

تصاویر در آگهی فروش زمین و آپارتمان

نکات مهم و اصولی برای انتخاب متن :

    • نه کوتاه و نه بسیار بلند باشد ، برای متن آگهی فروش زمین خود حداقل و حداکثری قرار دهید ، تا حدی پیش بروید که توضیحات شما قابل خواندن و جذاب و مفید باشد و توضیحات غیر مرتبط و کسل کننده جدا خودداری کنید چرا که این موضوع تاثیر منفی رو آگهی زمین یا فروش و خرید آپارتمان شما خواهد داشت .
    • ویژگی ها که می شود برای خریدار یک عامل مفید در نظر گرفت بنویسید و در صورتی ملک شما از آیتم های متمایزی برخوردار است ، آن را در متن توضیح دهید .

تصاویر عامل مهم پیروزی در تبلیغات و جذب مشتریان

بخش مهم و فوق کلیدی در اگهی ، تصاویـــــر ، قطعا حتی برای یکبار هم که شده خصوصا هنگامی که در زمینه فعالیت املاک و خرید و فروش ملک هستید به سایت های درج اگهی رایگان مراجعه کرده اید ، از بین تبلیغات بسیاری که در وب سایت های مد نظر وجود دارد بیشترین مواردی که چشم شما به سمت خود هدایت می کند اگهی های با تصویر هستند و به سادگی از تبلیغ های بدون تصویر چشم پوشی میکنید ( البته موارد استثاء وجود دارد ) ، تصاویر نقش مهمی را در تبلیغات ایفا میکند ، تفاوت در موضوع وجود ندارد . تصاویر درک بهتری را از ملک شما به مشتری انتقال می دهد . کافی است برای اینکار زمان صرف کنید و تصاویر مناسب و جذابی از ملک خود گرفته و در اگهی خود قرار دهید و به نتیجه فوق العاده آن پی ببرید .

انتهای مطلب .

اختصاصی املاک سرمایه

متن آگهی فروش زمین

نمونه متن اگهی فروش زمین

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

آلبوم «مارال» منتشر شد

اثر تازه‌ای از «هامون بهرامی مقدم» با همراهی «مصباح قمصری»
آلبوم «مارال» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی بی‌کلام «مارال» اثر تازه‌ای از «هامون بهرامی مقدم» با همراهی «مصباح قمصری»، منتشر شد.

آلبوم «مارال»، شامل 7 قطعه با عناوین «نازلی»، «جست‌وجو»، «پروانه»، «انعکاس»، «مارال»، «شونه به سر» و «آزادی» است که به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم»، نوازندگی این هنرمند و «مصباح قمصری» به اجرا در آمده است. بهرامی مقدم در این مجموعه به نوازندگی سنتور و قمصری به نوازندگی بم کمان و سازهای کوبه ای پرداخته‌اند و همچنین تنظیم خط باس و کوبه‌ای، میکس و مسترینگ و تولید اثر نیز بر عهده‌ی مصباح قمصری بوده است. این مجموعه در دو استودیوی «استیج» و «گات» به ضبط رسیده است و «احسان نیک فرجام» در ارائه ی عکس جلد و «بهارک عباس زاده» در طراحی آن، همکاری داشته‌اند.

سازنده اثر در یادداشتی، ضمیمه‌ی آلبوم نوشته است: «سنتور نوازی در صد سال گذشته تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته است. موسیقی دانان و نوازندگان کوشیده‌اند تا با شیوه‌های مختلف نوازندگی و رویکردهای گوناگونی همچون توجه به موسیقی کلاسیک غربی و یا نگاه‌های بومی و ملی به ارزش‌های این ساز بی افزایند و باعث تغییر در تکنیک‌ها و شیوه‌های اجرایی آن شده و آن را در مسیر تکامل قرار دهند. این تغییرات از سویی با انتقاد و از سوی دیگر با تشویق‌های شنوندگان متخصص و دوستداران این ساز اصیل ایرانی روبه رو بوده است. این اثر می‌کوشد فارغ از جهت گیری‌های خاص در نوازندگی یا ملودی‌پردازی با مخاطب عصر خود ارتباط برقرار کند. استفاده از صدای بم‌کمان که دارای شخصیت مستقل است، در ضمن همراهی سنتور، ذهن شنونده را متوجه خود می‌سازد و همچنین خط کوبه‌ای میان صدای این دو پیوند ایجاد می‌کند و باعث تحرک بیشتر ملودی‌ها می‌شود.»
«هامون بهرامی مقدم»، فارغ التحصیل دانشگاه عالی موسیقی است و آهنگسازی آلبوم موسیقی «عبور از مه» به خوانندگی «علی زند وکیلی»، همکاری با گروه‌های مختلف موسیقی و اجرای کنسرت‌های داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.
علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم «مارال» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند. همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.
http://www.musicema.com/node/301852
.
.
.
.
.
.
.
طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر, چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت ,کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز,طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

دلنوشته‌های هنرمندان در آخرین روز ماه صفر / عکس


دلنوشته‌های هنرمندان در آخرین روز ماه صفر / عکس
موسیقی ما - هنرمندان درآخرین روز ماه صفر یادداشت‌هایی را در مدح امام رضا(ع) نوشتند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشتند.
آرام جعفری بازیگر عکسی از حرم امام هشتم در صفجه مجازی خود منتشر کرده است.

16-11-30-12264آرام جعفری

عباس غزالی هم عکسی از گنبد برف‌پوش حرم امام رضا (ع) را در صفحه اینستاگرام خود گذاشته است که با هوای این روزها هماهنگی دارد.

این بازیگر تلویزیون و سینما در کنار عکس حرم امام رضا (ع) نوشته است: "برف سفید و گنبد زردت چه دلرباست/ عرش خدا به مشهدتان غبطه می‌خورد."

16-11-30-12278عباس غزالی

منبع:
خبرآنلاین


بهار و برزو ارجمند فرزندان زنده‌یاد انوشیروان ارجمند نیز که خود زاده مشهد هستند، با انتشار عکس‌هایی از حرم از همشهریانشان طلب دعا کرده‌اند.

16-11-30-12281بهار ارجمند

16-11-30-122910برزو ارجمند

مهدی ماهانی بازیگر تلویزیون و سینما هم که این روزها را در مشهد می‌گذراند، نوشته است: "یا آقام امام رضا زیباترین مکان زمین براى من بارگاه مطهر شماست. من یک شب خوابیدن در حرم مطهر شما رو به یک ماه گردش دور دنیا ترجیح مى‌دم. یا امام رضا به حق همین شب ازتون خواستارم شفاعت بنده و همه رفقا رو به درگاه خداوند متعال ببرید. شهادت حضرت امام رضا (ع) رو بر همه مسلمین دنیا تسلیت عرض مى‌کنم."

او در پایان درخواست کرده است: "لطفا با نوشتن کلمه یا امام رضا در قسمت کامنت، فضا رو با انرژى مثبت، امام رضایى کنیم."

16-11-30-123028مهدی ماهانی

علی لهراسبی خواننده پاپ نیز عکسی از خود در حرم امام هشتم منتشر کرده است.

16-11-30-123122علی لهراسبی

نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار متن تصنیف معروف "قطعه‌ای از بهشت امام رضا(ع)"، با صدای استاد علی‌محمد کریمخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: "آمدم ای شاه، پناهم بده/ خط امانی ز گناهم بده/ ای حَرمَت ملجأ درماندگان/ دور مران از در و راهم بده/ ای گل بی‌خار گلستان عشق/ قرب مکانی چو گیاهم بده/ لایق وصل تو که من نیستم/ اِذن به یک لحظه نگاهم بده/ ای که حَریمت به مَثَل کهرباست/ شوق و سبک‌خیزی کاهم بده/ تا که ز عشق تو گدازم چو شمع/ گرمی جان سوز به آهم بده/ لشگرشیطان به کمین من است/ بی‌کسم ای، شاه پناهم بده/ از صف مژگان نگهی کن به من/ با نظری، یار و سپاهم بده/ در شب اول که به قبرم نهند/ نور بدان شام سیاهم بده/ ای که عطا بخش همه عالمی/ جمله حاجات مرا هم بده..."

16-11-30-123231نعیمه نظام دوست

مهدی مقدم، خواننده پاپ نیز با انتشار عکسی از حرم امام رضا (ع) در صفحه اینستاگرام خود شهادت امام هشتم شیعیان را تسلیت گفته است.

16-11-30-123328مهدی مقدم

رامبد جوان، دانیال عبادی و رضا توکلی دیگر هنرمندانی هستند که با انتشار تصاویری نسبتا مشابه، مراتب ارادت خود را به ثامن الحجج ابراز کرده‌اند.

16-11-30-123419رامبد جوان

16-11-30-123527دانیال عبادی

16-11-30-123621رضا توکلی

کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون هم در اینستاگرام خود نوشته است: "خداوندا شما را به مقربین درگاهتان قسم، ما بندگانت را به حال خودمان وامگذار. تسلیت بخاطر این ایام."

16-11-30-123724کوروش تهامی

محمد علیزاده خواننده پاپ هم ضمن انتشار عکسی از زائری در حال دعا در حرم امام رضا (ع) نوشته است: "آرامش بخش‌ترین نقطه دنیا برای من حرم امام رضاست. هر موقع از همه چی خسته می‌شم و احساس خوبی ندارم فقط حرم آرومم میکنه. یعنی حالمو خوب می‌کنه. یعنی هواشو می‌کنم. یعنی خدا رو شکر که امام رضا (ع) رو داریم. هواتو کردم آقا جانم."

16-11-30-123815محمد علیزاده

منبع:

شهبازیان: ما مانعی برای هیچ‌کس نیستیم

گفت‌وگوی «موسیقی ما» با رهبر ارکستر ملی درباره‌ی برنامه‌های این ارکستر
شهبازیان: ما مانعی برای هیچ‌کس نیستیم
موسیقی ما - «فریدون شهبازیان» حالا مدتی است رهبر ارکستر ملی ایران شده است. او در طول زندگی هنری خود اتفاقات مهمی رقم زده است؛ از آثار شاخصی که همراه با خوانندگانِ نامداری چون محمدرضا شجریان و شهرام ناظری اگر بگذریم و از موسیقی‌های متعدد فیلم‌هایش با کارگردانانی چون کیمیای و مهرجویی، بسیاری از قطعاتش توانسته است بدل به خاطره‌ی موسیقایی چند نسل شود. او همچنین در تولد دوباره‌ی موسیقی پاپ در دهه‌ی 70 نقشی بسیار پررنگ داشت و باید او را ناجی این نوع موسیقی در طی چند دهه‌ی گذشته دانست؛ هر چند که هم‌اکنون از جریانِ حاکمِ موسیقی پاپ در ایران رضایت چندانی ندارد؛ اما او در حالی چوب رهبری ارکستر ملی را در دست دارد که از سنین نوجوانی در ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حشمت سنجری و بعدها فرهاد مشکات نوازنده بود و در سال ۱۳۴۶رهبر گروه کر و ارکستر سمفونیک رادیو شد و علاوه بر آن در ارکستر صبا و خالقی نیز نواخته است.
  • * در این سال‌ها چند باری نام شما به عنوان رهبر ارکستر ملی شنیده شد، اتفاقی که رخ نداد تا کنون. ابتدا درباره‌ی این مساله توضیح می‌دهید؟‌
زمانی که آقای رهبری به ایران آمد و فعالیت‌های خود را با ارکستر سمفونیک آغاز کرد، ارکستر موسیقی ملی همچنان تعطیل بود و از من برای رهبری ارکستر دعوت کردند. من آن زمان مذاکراتی را با آقای «بهرام جمالی» که مدیریت بنیاد رودکی را برعهده داشتند، انجام دادم. به نتایجی هم رسیدیم و حتی تا عقد قرارداد هم پیش رفتیم تا اینکه بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و با تماس‌هایی که گرفته شد، آقای فخرالدینی بار دیگر بازگشتند و رهبری ارکستر موسیقی ملی را برعهده گرفتند. من در آن شرایط خودم را کنار کشیدم. البته چند باری به عنوان رهبر مهمان از من دعوت کردند و آقای فخرالدینی همان‌طور که در مصاحبه‌اشان با شما مطرح کردند، این پیشنهاد را به من دادند که نپذیرفتم.

منبع:
اختصاصی موسیقی ما
  • * دلیل خاصی داشت؟

نه باید رپرتوار آماده می‌کردیم و زمان کافی برای این کار نداشتم. به من یک ماه فرصت داده بودند و این امکان وجود نداشت. قبل از آن هم، در زمان آقای شاه‌آبادی، حکم رهبری ارکستر را به من دادند که همچنان پابرجاست. آن زمان به دلیل تغییر معاونت هنری این کار منتفی شد و این بار، بار سوم بود اما همان‌طور که می‌دانید سال‌ها قبل یعنی آن زمان که فعالیت‌های ارکستر متوقف بود، من یک ماه با ارکستر کار کرده بودم. این بار از من به عنوان رهبر ارکستر موسیقی ملی – یعنی همان ارکستری که آقای فخرالدینی آن را هدایت می‌کردند- دعوت کردند. من اما شرط‌هایی برای پذیرش این ماجرا داشتم و اولین شرطم این بود که ارکستری که من می‌خواهم ساماندهی کنم ارکستر ملی ایران باشد، یعنی ارکستری با اجرای موسیقی نوین ایران و جهان. می‌خواستم در کنار موسیقی آهنگسازان سرزمینم از موسیقی سایر ملل نیز بهره بگیرم.

  • * منظورتان از موسیقی ملل چیست؟

موسیقی‌های کلاسیکِ سبک و در عین حال به روز شده. البته وقتی می‌گویم سبک به هیچ عنوان منظورم موسیقی بی‌ارزش نیست، بلکه موسیقی‌هایی است که برای ارکسترها ساده‌تر باشد. این کار را در این مدت نیز انجام می‌دهیم. یعنی موسیقی‌های دوره‌ی باروک، کلاسیک و اندکی دوره‌ی رومانتیک را به صورت به‌روز شده اجرا کنیم. مثل تمام ارکسترهای ملی که در دنیا فعالیت می‌کنند. در تمام کشورها ارکسترهایی هستند که موسیقی کلاسیک را به شکل امروزی همراه با سازهای ضربی اجرا می‌کنند و در فرم اصلی کار تغییر شکل‌هایی می‌دهند. بسیار هم مورد توجه مردم سراسر دنیا قرار دارد.

  • * و این شرط پذیرفته شد.

بله خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما این بار ارکستر را تشکیل دادیم و هم‌‌اکنون حدود دو ماه است که مشغول تمرین و آماده کردن رپرتوار هستیم. به هر حال زمانی که یک ارکستر تشکیل می‌شود نیاز به زمان برای هماهنگی دارد. مثل هر کار گروهی دیگری، حتی در ورزش هم اگر تیمی تشکیل می‌شود باید مدت زمانی بگذرد تا اینها با هم هماهنگ شوند. حالا هنر که دیگر جای خود را دارد. ارکستر به ۴-۳ ماه زمان نیاز دارد تا رپرتوار آماده شود و نوازنده‌ها با هم آشنا شده و تکنیک‌هایشان به هم نزدیک شود. ما هم‌اکنون مشغول این ساماندهی هستیم و امیدواریم تا پایان سال اجراهای مختلفی با ارکستر داشته باشیم تا سال آینده که فعالیت اصلی ما با برنامه‌ریزی سالیانه شروع شود.

  • * یعنی این امیدواری وجود دارد که ارکستر ملی دارای برنامه‌ی منظم دراز مدت باشد؟

بله کاملا. مشخص خواهد شد که چه آثاری در طول سال اجرا خواهد شد و چه خوانندگانی با ما همکاری خواهند کرد.

  • * فعالیت‌های ارکستر هم‌اکنون سه بار با تعویق یا مشکلاتی همراه شده است. سال آینده به هر حال ممکن است معاونت هنری یا مدیرعامل بنیاد رودکی بنا به دلایلی تعویض شوند، این مشکلی را برای ارکستر به وجود نخواهد آورد؟‌ فکری کرده‌اید که ماهیت ارکستر صرف‌نظر از این تغییر و تحولات صدمه‌ای نبیند؟

البته امکان فراهم شدن این ایده‌ای که شما می‌گویید نیازمند حضور حمایت کننده (اسپانسر) است. چون ارکستر بودجه‌ای نیاز دارد که از عهده‌ی آدم‌های معمولی خارج است. به هر حال اجتناب ناپذیر است که اگر معاونت هنری یا وزیر عوض شود طبیعتن گریبان ما را هم خواهد گرفت و حتمن تغییراتی حاصل خواهد شد، اما تمام قصد من این است که این ارکستر را نگاه دارم و از هم نپاشد. در این میان صحبت‌هایی کردم و قرارهایی مبنی بر حضور حمایت کننده شده است تا این کار را به صورت بهتر انجام دهیم. البته این به این معنا نیست که هم‌اکنون ارکستر وضع نامطلوبی دارد، اتفاقن من از وضعیت کنونی ارکستر یک رضایت نسبی دارم و در کنار ۶۰-۵۰ نفر جوان مشغول کار هستم. جوانانی که با عشق و انگیزه عضو این ارکستر شده‌اند و خوشبختانه به من لطف داشتند. من افتخار می‌کنم که کنار این جوانان توانستم این ارکستر را ساماندهی کنم و انشاالله در اولین کنسرتی که برگزار خواهیم کرد، همه متوجه‌ی این ماجرا خواهند شد که ارکستر از نظر موزیکالیته و تکنیک تا چه اندازه ارزشمند است.

  • * وجود نوازنده‌های مشترک با ارکستر سمفونیک همواره یکی از مشکلات ارکستر بوده است، حالا این مشکل برطرف شده است؟

خوشبختانه زمانی که به من پیشنهاد شد ارکستر ملی ایران را ساماندهی کنم تاکید بر این بود که نوازنده‌ها مشترک نباشند. قبلا قرار بر این بود که ارکستر سمفونیک ملی ایران تشکیل شود اگر آن اتفاق رخ می‌داد نوازنده‌ها مشترک می‌بودند و در هر دو ارکستر می‌نواختند، ولی من جزو کسانی بودم که اعتقاد داشتم اگر حتی قرار است این اتفاق رخ دهد باید تعداد نوازندگان به اندازه‌ای زیاد باشد که اگر نوازنده‌ای اشتیاق نواختن موسیقی ایرانی را نداشت ما بتوانیم از او صرف‌نظر کرده و دیگری را جایگزینش کنیم ، ولی در حال حاضر تمام حرف این است که نوازندگان مشترک وجود نداشته باشند و این اتفاق نیز رخ داده است و نوازندگان ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران، هر کدام در ارکسترهای خودشان نوازندگی می‌کنند. البته تغییراتی نیز در این میان رخ داده است چون تعدادی از نوازندگان از قبل با بنیاد رودکی قرارداد داشتند و ارکسترشان معلوم نبود و در این میان عده‌ایشان در ارکستر ملی و عده‌ای در ارکستر سمفونیک همکاری دارند. فقط قرار بر این شده است که اگر ما قطعه‌ای را خواستیم اجرا کنیم که نوازنده‌اش را نداشتیم به عنوان نوازنده‌ی مهمان از نوازندگان ارکستر سمفونیک یا دیگر نوازندگان استفاده کنیم.

  • * در این سال‌ها موسیقی ایرانی در ارکستر موسیقی ملی ایران و موسیقی غربی توسط ارکستر سمفونیک تهران اجرا می‌شد. حالا این تفکیک از بین رفته است. این موضوع را چگونه تبیین می‌کنید؟

ارکستر ملی، ارکستری است که در تمام کشورها وجود دارد. ببینید در کشورهای دنیا سه نوع ارکستر وجود دارد. ارکستر سمفونیک که شهرداری بودجه‌ی آن را تامین می‌کند. ارکسترهای فیلارمونیک که مردم علاقه‌مند به موسیقی آن را اداره می‌کنند و معمولا ارکسترهای فیلارمونیک در تمام دنیا برتر از ارکسترهای سمفونیک هستند و در این میان یک ارکستر ملی هم وجود دارد که توسط نهادهایی خصوصی اداره می‌شود، این ارکسترها به صورت فانتزی قطعاتی را می‌نوازند و دل‌مشغولی‌اش، این است که برای کسانی که دوست دارند موسیقی کلاسیک را به شکل متنوعی گوش کنند، اجرا داشته باشند. ما هم دوست داریم که کسانی که شنونده‌ی خوب موسیقی هستند، هم موسیقی کلاسیک را با ارکستر سمفونیک تهران تجربه کنند و هم موسیقی کلاسیک سبک و ساده‌تر را با ارکستر ملی ایران.

  • * یعنی شما قطعات فانتزی‌تر و سبک‌تر آهنگسازان را اجرا می‌کنید؟

خیر، شما نمی‌توانید در قطعات بتهوون یا برامس کارهای فانتزی پیدا کنید مگر اینکه برای اپرا نوشته باشند، اما در دوران باروک بیشتر می‌توانید این قطعات را ببینید و همین قطعات دل‌مشغولی‌های من است، مثلا آثار موتسارت که سرشار از ریتم و ملودی زیبا است را با سازهای ضربی اجرا می‌کنیم که در اصل اثر نبوده است و در این میان اصل ماهیت کار تغییری نمی‌کند،‌ اما در کنارش از سازهای ضربی هم استفاده می‌کنیم تا جذابیت کار را افزایش دهیم.

  • * ارکسترها معمولا در این سال‌ها برنامه اجرا کرده‌اند تا به نوعی انجام وظیفه کرده باشند. به همین خاطر است که در دورانی بحران مخاطب به شکلی بسیار جدی وجود داشته است. چه تدبیری برای همراهی مردم با این ارکستر دارید؟

حرف آخر همین است. برای اینکه مردم به ارکستر اقبال نشان دهند باید برایشان جذابیت شنیداری داشته باشد. مردم به کنسرت می‌آیند تا از لحاظ سمعی و بصری لذت ببرند. همیشه آثاری که در صحنه اجرا می‌شود بسیار متفاوت است از آن چیزی که در استودیو ضبط می‌شود. شاید در موسیقی مقامی و محلی و پاپ تفاوتی نکند، اما در موسیقی کلاسیک این تفاوت به خوبی احساس می‌شود. وقتی یک ارکستر روی صحنه است و یک سری ساز ایرانی و ضربی به آن اضافه می‌شود جذابیت شنیداری آن بالا می‌رود و در این میان اگر موسیقی خوب اجرا شود، شوق شنیدن بسیار بیشتر خواهد شد و مردم به سالن خواهند آمد و همه راضی خواهند بود.

  • * سیاستتان برای اجرای آهنگسازان ایرانی چیست؟

ما از تمام آهنگسازانی که اثری برای ارکستر ملی دارند، دعوت می‌کنیم و طبیعتا از آنان اجازه خواهیم گرفت. من خودم شخصن به منزل استاد «حسین دهلوی» رفتم و از ایشان و همسرشان اجازه گرفتم تا آثارشان را که پیش از این در اختیار هیچ ارکستری قرار داده نشده بود را اجرا کنیم. خوشبختانه به من منت گذاشتند و تمام آثارشان را در اختیار من قرار دادند. ایشان سال‌ها ارکستر صبا را رهبری می‌کردند که من در آن ارکستر نوازنده بودم. یعنی تمام آثار ایشان را می‌شناسم. همان‌طور زمانی که در ارکستر گل‌ها نوازندگی می‌کردم با آثار زنده‌یاد روح‌الله خالقی آشنایی کامل پیدا کردم. به هرحال این آثار را با اجازه از خانواده‌هایشان اجرا می‌کنیم و از بقیه آهنگسازان نیز آثاری برای اجرا خواهیم گرفت. البته ما تنها دو ماه است که تمریناتمان را شروع کردیم و نیاز به زمان داریم تا یک رپرتوار کامل و یک ساله داشته باشیم.

  • * در ارکستر سمفونیک هم نوازندگی کرده‌اید؟

بله در زمان رهبری زنده‌یاد حشمت سنجری و سپس فرهاد مشکات نوازنده‌ی ارکستر سمفونیک تهران بودم و به دلیل گذراندن هنرستان عالی موسیقیو نوازندگی ویولون در ژانر موسیقی کلاسیک، آشنایی کاملی با موسیقی کلاسیک غرب دارم.

  • * آثار باکلام در این میان چه جایگاهی دارند؟

می‌دانیم که موسیقی ارکسترال و کلاسیک ایران خواننده محور است و اکثر آثار آهنگسازان میهن‌مان آوازی است و به همین دلیل در رپرتوار (قطعات) ارکستر ملی ایران، آثار آوازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کنار دیگر آثار بی‌کلام آهنگسازان اجرا می‌شود. تمام خوانندگان ارزشمند کشورمان در کنار خوانندگان جوان با ارکستر ملی ایران همکاری خواهند کرد.

  • * در اولین اجرای ارکستر ملی ایران چه قطعاتی را اجرا خواهید کرد؟

در این اجرا ارکستر ملی ایران، آثار حسین دهلوی، عباس خوشدل و خودم را به خوانندگی «علیرضا افتخاری» در کنار آثاری از آهنگسازان دوران باروک و کلاسیک اجرا خواهد کرد.

  • * حاشیه‌هایی که معمولا ارکسترها در این مدت با آن مواجه هستند، مرتفع شده است؟

متاسفانه ما گرفتار حواشی و تبعات آن هستیم. چیزی که من به شدت از آن گریزان هستیم. من و ارکستر مانع هیچ‌کسی نیستیم. برای ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سمفونیک هم مانعی نیستیم اما حواشی وجود دارد. البته خوشبختانه من نوازندگان خوبی در اختیار دارم که همواره به آنها تاکید می‌کنم که این حواشی نشان‌دهنده‌ی این است که ما در کارمان موفق هستیم. ارکستر صدادهی خوبی دارد و نوازنده‌ها با عشق و علاقه مشغول نواختن هستند. این برای من جای خوشحالی دارد. مشکل نوازنده و بیمه‌ی نوازنده‌ها هم حل شده است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که حل شد همین است. ما حتی پول نت‌نویسان را هم پرداخت کردیم. معوقات سال گذشته هم پرداخت شده است.

  • * اگر بخواهید ارزیابی منصفانه از ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سمفونیک داشته باشید، چه خواهید گفت؟

من اظهار نظری در این باره نمی‌کنم. چون ممکن است سوءتفاهم ایجاد کند. هر کاری نقاط ضعف و قوت وجود دارد. ولی کاری که ما با ارکستر ملی می‌کنیم متفاوت از ارکسترهای دیگر است. من ایده‌آل‌هایی در زمینه‌ی موسیقی برای خودم دارم و در این ۵۰ سالی که مشغول فعالیت هستم سخت‌گیری‌های خودم را داشته‌ام.


http://www.musicema.com/node/301847


.

.

.

.

.

.

طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر, چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت ,کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز,طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

بازخوانی 4 دهه موسیقی ایرانی در جشنواره فجر

حمیدرضا نوربخش جزییات جشنواره موسیقی فجر را بیان کرد
بازخوانی 4 دهه موسیقی ایرانی در جشنواره فجر
موسیقی ما ـ رییس سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر در نشست خبری که صبح امروز -30 آذرماه 13955- در ساختمان معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد، به تشریح جزییات این رویداد پرداخت و از اضافه شدن بخش پژوهش به جشنواره فجر خبر داد.

حمیدرضا نوربخش در ابتدای این نشست با اشاره به چرایی برگزار نشدن بخش رقابتی جشنواره گفت: ما با بررسی‌هایی که از دوره‌های پیشین جشنواره داشتیم متوجه شدیم بخش رقابتی اساسا خروجی مشخصی نداشته است و کمتر گروه مطرحی را می‌توان یافت که از قبل این بخش معرفی شده باشد. البته این بخش نیز به یک جشنواره دیگر تحت عنوان جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی انتقال یافته و حذف نشده است.
منبع:
موسیقی ما

او ادامه داد: خوشبختانه جشنواره سی و یکم موسیقی فجر اتفاق متفاوتی بود و قریب به اتقاف هنرمندان شاخص موسیقی ایران سال گذشته حضور داشتند. ضمن اینکه ما این نکته را که مدام درباره جشنواره صحبت شود و حتی نقدهایی بیان شود اقدامی مثبت تلقی می‌کنیم و برای جشنواره این موضوع را یک توفیق می‌دانیم. وگرنه اگر مانند سال‌های گذشته جشنواره‌ای برگزار شود و تمام شود و حرفی هم زده نشود، اتفاق مثبتی نبوده و نیست. هر تغییر ساختار و بنیادینی نقدها و سر و صداهایی ایجاد می‌‌کند که بسیار امر طبیعی است من واقعا سال گذشته در جشنواره به خاطر حواشی که پیش آمد تصمیم قطعی داشتم که حضوری دوباره نداشته باشم و چند ماه نیز علیرغم درخواست‌های متعدد دوستان این مهم را نپذیرفتم اما در ادامه صحبت‌هایی زده شد مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات دوره گذشته نیاز است که این دوره نیز با تغییر ساختار روبرو باشد و من بر همین اساس دوباره در جشنواره حضور پیدا کردم.

مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه گفت: جشنواره امسال دی ماه آغاز خواهد شد و تا 30 دی ماه اجراها ادامه خواهد داشت روز اول بهمن هم اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد. تالار وحدت، تالار رودکی، مجموعه فرهنگسرای نیاوران، برج میلاد، سالن میلاد نمایشگاه، فرهنگسرای ارسباران و مجموعه برج آزادی محل برگزاری اجراهای جشنواره خواهند بود. مانند سال‌های گذشته موسیقی پاپ در سالن میلاد اجرا می‌شود. بخش‌هایی از موسیقی ارکسترال، بین‌الملل و ایرانی در تالارهای رودکی و وحدت اجرا می‌شود. بخش موسیقی بانوان و بخش‌هایی از موسیقی ایرانی و نواحی در مجموعه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. برج آزادی و احتمالا فرهنگسرای ارسباران میزبان بخش‌های نواحی و تلفیقی خواهند بود. در برج میلاد بخش‌هایی از موسیقی ارکسترال و بین‌الملل اجرا خواهد شد.

رئیس جشنواره موسیقی فجر گفت: در جشنواره امسال نگاه ویژه‌ای به موسیقی نواحی داشته‌ایم و بیش از 10 اجرا در این بخش خواهیم داشت. در بخش موسیقی ایرانی نیز بخشی تحت عنوان بازخوانی 4 دهه موسیقی ایران بعد از انقلاب اضافه شده که در این بخش و بخش‌های جذاب این 4 دهه بازخوانی می‌شود. همانطور که پیداست موسیقی انقلاب نیز بخش مهمی از آثار خلق شده موسیقایی پس از انقلاب است که در آثاری چون مجموعه چاوش‌ها، متبلور است.

وی درباره اجراهای ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران گفت: ارکستر ملی با ساختار جدیدش در این دوره از جشنواره رسما آغاز به کار می‌کند و این ارکستر آثاری چون نیلوفرانه و شور عشق علیرضا افتخاری را اجرا خواهد کرد. ارکستر سمفونیک تهران نیز اثری از احمد پژمان را اجرا می‌کند ضمن اینکه این ارکستر اجرای مشترکی را با ارکستر ایتالیا خواهد داشت.

نوربخش در ادامه با اشاره به اضافه شدن بخش پژوهش به جشنواره گفت: بخش پژوهش به این دوره از جشنواره اضافه شده و حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت. در این بخش 5 موضوع شامل بررسی آموزش آکادمیک موسیقی ایران، تاثیر مدرنیته بر موسیقی ایران، بررسی پژوهش‌های موسیقی ایران، نوآوری در موسیقی و اقتباس موسیقایی از ادبیات ایران مورد بررسی قرار می‌‌گیرد. برای اینکه جشنواره موسیقی فجر به نوعی فینال و پایان دهنده تمامی جشنواره‌های موسیقی است، برای برگزیدگان دیگر جشنواره‌های موسیقی تدابیر جداگانه اندیشیده شده است. به این ترتیب که برگزیدگان جشنواره موسیقی نواحی، جشنواره موسیقی جوان و جشنواره موسیقی معاصر در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند داشت.

نوربخش درباره جایزه باربد گفت:‌ جایزه باربد قرار است سالیان متوالی برگزار شود و به محور اصلی و جذابترین بخش جشنواره تبدیل شود. در این بخش با بررسی‌هایی که انجام شد و همچنین بررسی‌های انتقادهای مطروحه تصمیم گرفتیم تعداد داوران کمتر باشد و این تعداد در این دوره به نصف رسیده و حدود 40 نفر داوری آثار برتر موسیقی ایران را بر عهده خواهند داشت. در هر بخش بین 5 تا 9 داور این آثار را بررسی می‌کنند و ضمن اینکه کلیه آلبوم‌های منتشر شده از مهر 94 تا مهر 95 توسط تیم داوری جشنواره بررسی می‌شود. سال گذشته انتقادهایی در خصوص جوایز اهدا شده صورت گرفت که بر همین مبنا تصمیم به اصلاح گرفتیم و امسال بنا شده تا آثار هیأت داوران مورد بررسی قرار نگیرد.

رئیس جشنواره موسیقی فجر در خصوص بخش نسلی دیگر از جشنواره گفت: همانطور که من سال گذشته عرض کردم ما نگاه حذفی نداریم و اتفاقا بخشی مثل نسل دیگر یکی از دغدغه‌های اصلی ماست اما متاسفانه در کنار جشنواره موسیقی فجر آنچنان که باید و شاید دیده نمی‌شد و به همین منظور برای این بخش مهم با همکاری بخش خصوصی جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی را برگزار کردیم و خوشبختانه وعده‌ای که من در این خصوص دادم محقق شد. ضمن اینکه در دور دوم جشنواره بخش رقابتی به آن اضافه می‌شود.

نوربخش درباره برگزاری جشنواره در شهرستان‌ها گفت: ما از اجرای جشنواره در شهرستان‌های ایران استقبال می‌کنیم اما متاسفانه طی این 2 سال هیچ یک از استان‌های ایران برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر اعلام آمادگی نکردند و در صورت اعلام آمادگی از سوی هر یک از استان‌ها و شهرستان‌ها قطعا جشنواره را از این حالت متمرکز خارج می‌کنیم.

وی در خصوص سایت‌های بلیت فروشی جشنواره نیز گفت: همانند سال گذشته از تمامی سایت‌های بلیت فروشی دعوت شده تا پیشنهاد خود را ارائه دهند و امسال نیز رویه ما مانند سال گذشته خواهد بود و در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات این سایت‌ها هستیم. ما تمایل داریم که این سایت‌ها بتوانند پیش پرداخت داشته باشند تا ما بتوانیم بخشی از مشکلات عدیده مالی خود را با این بخش حل کنیم. طی روزهای آینده اطلاعات قطعی در این باره منتشر خواهد شد.

نوربخش در خصوص بخش بین‌الملل جشنواره نیز گفت: بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مانند سال گذشته با محوریت ایران فرهگی برگزار می‌شود و در آن هنرمندانی چون دولتمند خلف و دلمارئو روی صحنه می‌روند. طی روزهای آینده جدول کامل اجراهای موسیقی فجر نیز منتشر می‌شود و اطلاعات تکمیلی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس جشنواره موسیقی فجر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کمینه و بیشینه رقم قراردادهای جشنواره مانند سال گذشته خواهد بود، نیز گفت: ما سال گذشته تبعیضی قائل نشدیم. طی این 3 سال بودجه جشنواره ریالی تکان نخورده است و ما برای برگزاری باکیفیت جشنواره ناچاریم روی بحث گیشه حساب کنیم. موضوع قراردادها و روش عقد آن مانند سال گذشته خواهد بود و اتفاقا ما سعی خواهیم کرد از موسیقی نواحی و ایرانی تا جایی که امکان دارد حمایت کنیم و حتی رقم‌های بیشتر از سال گذشته به هنرمندان این عرصه اختصاص دهیم.

نوربخش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ایا بر اساس وعده‌ای که داده شده اجراهای برتر سال نیز معرفی می‌شوند، گفت:‌ متاسفانه این اتفاق در این دوره نخواهد افتاد و چون عملی شدن این بخش مستلزم امکانات مالی و اداری بسیار بالایی است امیدواریم بتوانیم در آینده آن را عملی کنیم اما قطعا اگر ما درگیر حواشی‌های جشنواره نمی‌شدیم و بعد از اختتامیه نیز کارمان را ادامه می‌دادیم می‌توانستیم به این مهم نیز نائل آییم. چرا که ما معتقدیم رصد اجراهای موسیقی و همچنین تولیدات آن به نفع موسیقی کشور خواهد بود.

رئیس جشنواره در مورد جوایز این دوره گفت:‌ مجموعا 250 میلیون تومان برای بخش جوایز اختصاص داده شده است. متوسط قیمت بلیت این دوره نیز مانند سال گذشته 55 هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص مکانیزم دعوت از گروه‌ها برای اجرا در جشنواره گفت: ما چون بخش رقابتی نداریم بنابراین فراخوان هم نداریم. اما ما از تمام گروه‌های فعال موسیقی ایرانی دعوت کردیم تادر جشنواره حضور داشته باشند و هر کسی که نیامده به خواسته خودش بوده است. گزینشی نیز در دعوت گروه‌ها صورت نگرفته و ما تبعیضی قائل نشدیم. ولی وقتی به من یک میلیارد تومان می‌دهند و می‌گویند جشنواره 3 میلیاردی برگزار کن، من باید چه اقدامی انجام دهم. قطعا ما باید روی فروش بلیت و گیشه حساب باز کنیم وگرنه اساسا جشنواره را نمی‌توان با این کیفیت برگزار کرد.

http://www.musicema.com/node/301708

.

.

.

.

.

.

.

طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر, چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت ,کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس , فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز,طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

12