موزیک ما

جدیدترین اخبار موسیقی ایران

مستند «هفده» در قم رونمایی شد


روزنمایی از مستند هفده


قم - مراسم رونمایی از مستند «هفده» مربوط به شهید نوجوان مدافع حرم، شهید حسن کریدی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا در مراسم رونمایی از مستند «هفده» که شامگاه شنبه در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم با حضور خانواده شهید حسن کریدی برگزار شد، اظهار داشت: نجبا در سه سال اخیر فعالیت‌های سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی را در ایران انجام داده است و برگزاری این مراسم به مناسبت سالروز تولد این شهید نوجوان نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است.



برچسب ها: مستند ,
[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 23 فروردين 1397 ] [ 16:29 ] [ musicemapersian ]

[ ]

برای ایرانی‌ها تجربه جدیدی می‌آورم/ اجرای دوباره «جاده ابریشم»


کیتارو


ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» یک ماه پیش از برگزاری کنسرتش در تهران به تشریح جزییات تازه ترین اجرای زنده خود در ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» طی نخستین اظهار نظر رسمی خود درباره کنسرت اردیبهشت ماهش در ایران درباره جزئیات این کنسرت گفت: اجرای این بار من در ایران به شیوه kojiki and universe خواهد بود. من حدود ۲۸ سال پیش آهنگی ساختم به نام «کوجیکی» که تصویری بسیار زیبا از سیاره و جهان عالم بود. برای ساخت این قطعه آقای پروفسور کازوناری شیباتا که از استادان برجسته و معروف در زمینه منظومه شمسی است کمک قابل توجهی انجام داد. این اجرا مفاهیمی در خود دارد که فقط با غرق شدن در نت به نت این موسیقی می‌شود نسبت به درک آن سعی و تلاش کرد.



برچسب ها: موسیقی ,
[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 23 فروردين 1397 ] [ 16:26 ] [ musicemapersian ]

[ ]

دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات


دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات


دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام نگم برات با بالاترین کیفیت


Download New Music Evan Band – Nagam Barat

بزودی از پاپ موزیک …


برچسب ها: ایوان باند , آهنگ ,
[ بازدید : 224 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 23 فروردين 1397 ] [ 16:25 ] [ musicemapersian ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]